Een overzicht van de meest gestelde vragen

Mocht u nog verder vragen hebben en wilt u deze graag per email stellen. Vul dan het formulier in welke bij contact staat. Of neem telefonisch contact met ons op.

Kan er glutenvrij bij ons worden gegeten?

Bij Parkstad Plaza kunt u zeker terecht met een overgevoeligheid voor gluten. Wij verzoeken u vriendelijk om uzelf bij de receptie kenbaar te maken, een van onze collega’s zal vervolgens met u meelopen en informeren over de gerechten die glutenvrij zijn bereidt.

Hebben jullie Cadeaubonnen?

Parkstad plaza heeft voor haar gasten cadeaubonnen. Deze kunnen dagelijks vanaf 12.00 bij de receptie gekocht worden.

Zijn de gekochte alcohol munten achteraf inwisselbaar?

Munten voor alcohol kunnen achteraf niet worden ingewisseld, wel kunt u deze bij een volgend bezoek gewoon weer gebruiken. Wij adviseren u niet te veel munten aan te schaffen, de munten kunnen te allen tijden worden bijgekocht.

Waarom kun je bij Parkstad-Plaza niet gesplitst betalen?

Om wachtrijen te voorkomen hanteren wij slechts één rekening per tafel.

Is het verplicht om te reserveren bij ‘’Werelds’’ restaurant Parkstad-Plaza?

Het is niet verplicht om te reserveren, maar 0m zeker te zijn van een tafel adviseren wij u om tijdig telefonisch of online te reserveren.

Krijg ik iets extra's op of rondom mijn verjaardag?

Graag besteden we extra aandacht aan alle verjaardagen die bij ons gevierd worden. Omdat niet iedereen op onze verjaardagskalender staat willen wij u vragen om bij de reservering/betaling kenbaar te maken wie er binnen het gezelschap jarig is. Om de avond extra speciaal te maken hebben wij voor al onze jarige gasten een leuke verassing.

Heeft u een tip, suggestie of opmerking?

Heeft u nog een leuke tip voor ons of is er wellicht tijdens uw bezoek iets opgevallen of tegengevallen? Wij willen het weten! U kunt via mail bij ons terecht: receptie@parkstad-plaza.nl

Wekelijks worden alle reactie van onze gasten gezamenlijk met alle managers besproken. Omdat wij iedere reactie serieus nemen en de tijd willen nemen om het proces te doorlopen vragen wij om uw geduld, binnen 7 werkdagen na ontvangst zullen wij u beantwoorden.

Kan ik gratis parkeren tijdens wedstrijden van Roda J.C.?

Aan de ingang van de parkeerplaats van het Leisure Dome wordt gevraagd om 10,00 euro parkeer geld te betalen, u krijgt van de parkeerwachters een kaart mee welke u kunt afgeven aan onze kassa waarna u het betaalde bedrag weer retour krijgt.

Één persoon komt later (of vertrekt eerder) dan het gezelschap, betaald deze persoon dan meer/minder?

Het is niet mogelijk om verschillende arrangementen 2 of 3 uur te boeken op 1 tafel. Een persoon kan wel later aansluiten wanneer het arrangement door het gezelschap al is voldaan aan kassa.

Kun je aangeven in welk deel, plaats of tafel je wilt zitten in het restaurant?

Het is altijd mogelijk om een voorkeur uit te spreken bij het maken/boeken van een reservering, helaas kunnen wij niet garanderen dat wij aan alle voorkeuren kunnen voldoen.

Kan ik ook alleen wat drinken in het restaurant?

Wilt u alleen een drankje nuttigen dan hebben wij hier een gezellige brasserie ingericht bij de entree van ons restaurant. Het is niet mogelijk om in ons ‘’werelds’’ restaurant een tafel te reserveren zonder een volledig 2 of 3 uurs arrangement.

Heb je recht op korting bij een maagverkleining?

Om onze gasten met een maagverkleining tegen moed te komen hanteren wij een korting van 5 euro p.p.

Om gebruik te maken van deze korting vragen wij een geldig medisch pasje te verifiëren met uw legitimatiebewijs.